Vyhledávání


Na problém je nutno se dívat z obou stran...

15.02.2013 12:16

Milý deníčku....Ne to je vážně strašný začátek, radši začnu normálně jako každý člověk...Jenže jak by začal normální člověk. Další zajímavá otázka, kterých mám teď poslední dobou až moc, napříkald jako... Proč se se mnou Andrew nebaví? A taky. Mám já vůbec nějakého opravdového kámoše? Takovéhle věci se mi teď honí v hlavě. Se Selenou se už teď taky ani moc nebavím a to mi předtím připadala fajn, asi je to proto že jsem jí viděla být více s Andrewem a já vážně nevím co mu je, že se už spolu nebavíme. Ani ahoj si neřekneme... Achjo, mám náladu pod psa a cítím se jako kdyby mě někdo bodnul kudlou do zad. K tomu všemu jsem zjistila, že vlastně kromě Andrewa jsem se s nikým na hradě moc nebavila a tak jsem se to pokusila spravit. Jednou večer jsem si vzala stranou Matthewa Tylera z Nebelvíru. To byl ten co mě předtím štval a provokoval a omluvila jsem se mu za svoje chování. Kupodivu se také omluvil a navrhl mi příměří. Ráda jsem přijala a od té doby jsou z nás kámoši. Jenže on tu také není furt. Moc jsem ho ani nevídala, jen jednou jsme měli chvíli pro sebe, kdy mě zavedl na místo kam rád chodívá. Je tam krásný výhled a docela klid. Trochu jsme si popovídali a snažili se dohnat nedostatky, co jsme si nemohli říct o prázdninách. Je fajn, ale stále jsem cítila uvnitř sebe jakou si prázdnotu. Selena se mi pár dní předtím svěřila jak je to mezi ní a Walmarem, prý si už nemají co říct a že už spolu vůbec nemluví. Přesně jako já a Andrew napadlo mě. Navrhla jsem jí ať počká jak se to vyvine a ona souhlasila. Teď jsem vážně viděla že oni se spolu vážně vůbec nebaví. Ani to malé ahoj si neřeknou...No každopádně, když jsem potom přišla na kolej, byl tam Walmar. Ráno jsme u snídaně vedli zajímavou debatu...Už ani nevím o čem to bylo, každopáně jsem řekla že každý problém má dvě strany. Dobrou a špatnou. Nesmíme se dívat pouze na tu špatnou, pak budeme mít zlé myšlenky, ale pokud se budeme dívat jen na tu dobrou, povznese nás to a pak to bude už jenom špatné. Musíme být objektivní a vidět obě strany. Uvažuji nad tím jako nad mím citátem, jen si to budu muset zdokonalit do nějaké věty, která by za něco stála. Opět jsme si povídali a zase se ukázalo jakou má kvůli Seleně špatnou náladu. Snažila jsem se ho nějak rozveselit, ale nevím jestli to fungovalo. Tak jsem navrhla že půjdeme ven. Zavedl mě na jeho oblíbené místo, dnes už jsem viděla dvě a vážně nevím jaké se mi líbilo víc. Tohle byla malá kaplička na střeše. Hořela tam jedna švíčka a strašně to tam profukovalo. Byla mi zima až do morku kostí, ale Walmar mi alespoň trochu pomohl. Zeptal se jestli znám Samuela Humminga, jméno mi bylo povědomé, ale sama bych si nevzpoměla. Prý ho obvinili z vloupání a stále se tam motali nějací rudí nebo co. Nemohla jsem uvěřit, kolik věcí se tu na hradě děje a to jsem vždy slyšela jak lidé označují Bradavice jako nejbezpečnější místo v celé Anglii. Pak jsme rozebírali různé problémy. To nám zabralo asi nejvíc času. Různě jsme je zkoumali, hodně tam zaznělo o Seleně, ale taky třeba jaké prokletí je být ve Zmijozelu, protože se s tebou nikdo nebaví a všichni tě odsuzují. Zaznělo tam taky něco o Mattovi Tylerovi, myslela jsem si že se bude zlobit že se s ním přátelím, protože se nějak hádali a kdo ví co ještě. Naopak. Walmar mě pochválil, že je to dobře a ať si udělám přátelé i mimo kolej. Už jsem byla skoro modrá a tak jsme zašli do hradu a on mi ukázal jeho zašívárnu. Byl to malý kamrlík, prý tam kdysi měli hadry a on je měl rovnat, jako trest. Od té doby že tam prý chodí. Zase jsme se zakecali. Tentokrát zase o rudých a o našich rodičích. Řekl mi, že teď má v rodině problémy a je to tam dost špatný. Svěřil se mi, že jeho tátu vyhodili a máma je v nemocnici. Bylo mi ho vážně líto a k tomu na něj těžce dopadlo to se Selenou. Nakonec jsme ale všechny problémy, ať už jeho nebo moje vyřešili slovy. Každý problém má dvě strany... Musím nad tím zapřemýšlet. Když jsem se mu takhle svěřovala já, přesně takhle mi odpověděl. Takhle jsem ho to prý učila. Ještě teď se nad tím musím usmát. Tenhle den byl zrátka...Báječný. Bylo mi s ním dobře, je vážně moc fajn a musím uznat že je i docela hezkej. Nevím co si on myslí o mě a nevím co stále cítí k Seleně. Nakonec prostě počkám jak to dopadne.. Už jenom podpis a je to...

○Rosalie○

,,Na problém je nutno dívat se z obou stran..."

*Pod textem je nakreslený obrázek Rose a připsané. Trochu jsem se nudila, tak jsem se pokusila zhotovit autoportrét*

Komentáře